Services
Hvad kan jeg tilbyde?
- Foredrag
- Temadage, workshops og korte kurser
- Rådgivning, sparring, konsulentopgaver, interim og projekter
- Tekstforfatter, ghostwriter og headhunter af forfattere til fagbøger
Hvordan arbejder jeg?
Alt hvad jeg gør er drevet af en dyb og omfattende viden om menneskers adfærd i organisationer og markeder som jeg bruger til at skabe forretningsmæssig værdi eller samfundsmæssig velfærd for kunden. Jeg trækker på en kæmpe videnbase, et stærkt netværk, to videregående uddannelser og 25 års erfaring fra en lang række opgaver i offentlige og private virksomheder. Enhver opgaveløsning hviler på mine grundlæggende værdier:
Quality: Det skal være videnbaseret. Fakta og evidens, no bullshit.
Actionable: Det skal flytte noget og skabe konkret adfærd.
Human touch: Det skal være menneskeligt – varme, grin og godt humør.

Hvad siger kunderne?
Kunder
Hvad er din favorit f… up?
- Gør fejl til en ven og bliv (meget) bedre”Perfekt”, ”fantastisk”, ”verdensklasse”. Erhvervsmedier, business lingo og sociale medier er så fyldt med succes historier, at man skulle tro de befolkes af en særlig race. Men bare rolig, vi er ikke alene, os ganske almindelige klaphatte med alle vore fejl, svagheder, mærkeligheder og småpinligheder i alle former og farver. Top performere i erhverv, sport, politik og kultur begår også masser af fejl. De er bare bedre til at lære og vokse af dem. Som menneske vil du begå fejl. Uanset hvor god du er eller hvor umage du gør dig. Hør hvordan du kan bruge dine og andres fejl som speeder i stedet for bremse.
- 3 slags fejl: Farlige, udviklende og uundgåelige
- Fejl er i dine gener og var din første læremester
- ”Hjælp, jeg har slået en mega skæver!!”: 3 skridt til hurtig førstehjælp
- ”Never hire Mr. or Miss Right!!”: De farlige pletfrie
- Når det ikke er nok at gøre sig mere umage, hvad gør man så?